tirsdag den 6. december 2011


Leg med medier - opgave 2

Her er så min første opgave i denne runde. Jeg valgte denne opgave, da jeg ingen erfaring med sådanne programnmer har. Har GIMP på computeren - men har selv aldrig brugt det, da jeg syntes, at det var så uoverskuelig med alle de vinduer. Men det går meget fint med PAINT.net. Man skal prøve mange gange, før tingene sker, som man selv vil. Men jeg kunne ikke finde ud af at klippe i billeder og tog så bare snipping tool som er installeret på windows 7.


A la Warhol:
Det er også meget spændende at prøve at arbejde med et billedprogram. Man har et væld af muligheder (nok mange flere end jeg lige har fundet frem til). Men det er også en stor udfordring. Glæder mig allerede til næste opgave.


1 kommentar:

  1. Hej Ilona

    Jeg er imponeret - at du kan så meget efter så kort tid :-)

    SvarSlet